15:32 У Києві з’явиться музей у підводному човні
| |
До Києва з Херсона доставлять справжній підводний човен СС-310, в якому з’явиться музейний комплекс, присвячений військово-морській тематиці. Музей з’явиться на Подолі. Про це повідомив голова Всеукраїнської асоціації ветеранів-підводників Олександр Кузьмін, зазначивши, що в 2012 році Київ вперше за півстоліття прийме Всесвітній конгрес підводників, пише “Комсомольська правда в Україні”.
До цього часу планують звести на Рибальському острові багатоповерховий пам'ятник-човен, щоб представити його перед делегатами з тридцяти країн. "Справа в тому, що місяць тому в Сан-Дієго (Каліфорнія) голови делегацій Світового конгресу підводників ухвалили рішення провести 49-ий конгрес у нас в Києві. Для іміджу України - величезна подія", - сказав Кузьмін. За його словами, зараз головним завданням є перевезення судна, яке вже десять років не на ходу. У першу чергу буде потрібен метал для спорудження спеціальних понтонів. Саме на них подарований човен по шлюзах притягнуть до Києва. "Уже розроблено дорогий проект, акумулюються гроші, щоб вилити спеціальні понтони, на яких човен доставлять до столиці", - сказав Кузьмін. Як повідомлялося раніше, до початку Євро-2012 в Києві з'явиться музейний комплекс, присвячений військово-морській тематиці, до якого ввійде справжній підводний човен СС-310. Згідно з проектом міськради Києва, музей з'явиться на Подолі, на вулиці Електриків. Це має бути 22-поверховий будинок, частина якого (20 кв метрів з 4-го по 24 поверх) піде під офісні приміщення, ще 425 кв метрів на перших двох поверхах виділять під музей, а 485 кв метрів на 3-му поверсі передадуть клубу моряків. Під комплексом буде паркінг, а на його даху з'явиться кафе. Підводний човен "СС-310"
ТТД: Водотоннажність (надводна/підводна): 1912/2488 т. Розміри: довжина - 69,6 м, ширина - 8,8 м, осідання - 6,25 м. Швидкість ходу (надводна/підводная): 12,2/17,5 вузлів. Дальність плавання: над водою 2500 миль, під водою 400 миль. Силова установка: дизель-електрична, 1 гвинт. Озброєння: 1 533-мм носовий торпедний апарат, 1 400-мм носовий торпедний апарат, 10 торпед, 2 прилади ГПД. Глибина занурення: робоча - 270 м., гранична - 300 м. Екіпаж: 34 чол. Підводний човен проекту 690 призначався для проведення випробувань нових зразків протичовнової зброї, тренування протичовнових розрахунків і відпрацювання тактики надводних, підводних і авіаційних сил ПЧО в процесі їх бойової підготовки. Підводний човен "СС-310" був закладений в Комсомольску-на-Амурі на завод імені Ленінського комсомолу 25.04.1969 р. (заводський №193). Спущений на воду 1970 року. 31.10.1970 р. був зданий до експлуатації. У листопаді 1970 року увійшов до складу Тихоокеанського флоту. У 1975 році модернізований для відпрацювання по ньому гравітаційними протичовновими снарядами (РКП-5) комплексу "Злива". Був переведени на Чорноморський Флот, включений до його складу. Увійшов до складу 475-го дивізіону 14-ої дивізії ПЧ ЧЧФ з базуванням у Феодосії. В кінці 2000 року роззброєний і переданий в дар Україні (розпорядження Уряду РФ № 1687 від 19.10.1999 р.) з метою створення музею. 31.01.2001 р. підводний човен "СС-310" був переданий фонду "Славутич" (Україна) для переобладнання в музей (м. Київ) розпорядженням Кабінету Міністрів України №23-р від 31.01.2001 р. Підводний човен був відтранспортований в м. Херсон, де знаходиться на території Херсонського суднобудівельного заводу. Цим човном в різний час командували: - Е.Овчинніков; - В.Зиков; - В.Ляшок; - Ю.Єлісєєв. Источник: http://www.aratta-ukraine.com
| |
Категория: КИЕВ | Просмотров: 666 | | |
Всего комментариев: 0 | |